Thursday, April 8, 2010

Mera Mall, Kerteh

Salam Sayang, Salam Hormat :):P


Mesti semua kenal kat mana MESRA MALL kan2??.....uhuhuhu....tapi aku nak cerita jugak kat pembaca yang ku sayang semua....sebenarnya....Mesra mall niee ada macam kalah bandaraya Kuala Terengganu....aku yang duk kat bandaraya nieee pum tak adalah brand jualan yang mcm kat kerteh!!!



Kalau lalu ajerr kat Mesra Mall tuuu memang tak seronok kalau tak berhenti....jadi macam tak lengkap pulak travelling aku nieee!!!uhuhuhu.... adik aku setiap kali berhenti kat situ confirm suka gie dekat kedai


tapi kalau aku mesti suka gie kat kedai kain kat mana lagi kalau bukan dekat.......




(kat sini aku suka borong kain yg memang harganya berbaloi-baloi....)

tapi kalau habit mak aku memang suka gie belikan...


.

(memang sedap...sebab kandunga gula banyak gila!!!)

PERINGATAN!!! untuk penyakit diabetes memang tidak disyorkan...

kalau... adik aku, aku, mak aku semuanya dah ada tempat yang nak tuju kat mana pulak aboh aku tuju yerrr....huhuhu....jangan risau...tempat favourite aboh aku....ini diaaa....




(kat Rotiboy nieee ada cappucino memang kegemaran aboh aku)

so, aku nak simpulkan yang paling ringkas bahwa MESRA MALL nee memang sesuai untk satu keluarga berjalan-jalan dan bershopping sbb mcm2 ada kalah Bandaraya Kuala Trengganu....

kat sini aku listkan yang mana aku ingat kedai apa yg ada lagi kat sini....

- body shop

-. Popular Bookstore

- Giordano

- Guardian

- Reject shop

- Bata

- Carlo Rino

- TMC supermarket

oleh itu, datang lah ke Mesra mall, Kerteh nieee macam2 disediakan bersama keluarga anda....




Nantikan lagi tempat-tempat yang menarik tau hanya di Terengganu Kiterrr...



We Love, Love And Love....

















No comments:

Post a Comment