Thursday, April 8, 2010

Air Terjun Sekayu, Hulu Terengganu

Salam mesra, salam hormat~~~:):)



Aku ingin ceritakan pengalaman pertama menyertai lawatan zaman sekoloh dulu memang seronok sangat. Tak dapat digambarkan pengalaman aku ini dengan hanya menaip sahaja tetapi aku ingin kongsikan jugak dengan pembaca blog yang disayangi. Bagi aku pengalaman itu perlu dikongsikan supaya mereka jugak dapat merasai apa yang aku rasakan. Aku kesana adalah untuk menyertai aktiviti bersama ETA (English Teacher Assistant) yang melibatkan mat salleh yang datang mengajar kat sekolah aku itu.


Aku ke Air Terjun Sekayu menaiki bas yang ditempah oleh pihak sekolah. Bus itu memang kelas pertama sebab bas baru katakan...huhuhu.... Nak sampai ke Air Terjun dari bandar Kuala Terengganu cuma dalam 1 jam 15 minit sahaja kalau guna bas tapi kalau naik motor ataupun jalan kaki..mungkin lagi lama.... betul tak??...hheheheh



Bila sampai sahaja disana aku terus ambil gambar dengan papan tanda menandakan aku pernah sampai di sana...YAHOO!!!....


aku bersama Miss Anne


Seronok sangat dapat naik puncak Air Terjun Sekayu... pemandangannya memang sangat cantik dan sungguh WOW!!!








Sempat juga ambik gambar dekat puncak ini,



kawan-kawan aku,


Sampai dekat bawah semula, aku baru perasan kaki aku kena pacat...




seronoknya cikgu mandi tapi kami TAK BOLEH mandi!!!




Oleh kerana, cikgu tak beri mandi terpaksalah aku ambik gambar dekat jambatan gantung itu.




Itu sahaja yg dapat aku kongsi...nanti aku sambung lagi tempat-tempat lain yang aku pernah pergi...nantikan ya!!!!

No comments:

Post a Comment