Thursday, May 6, 2010

Pulau Poh, TAsik Kenyir (Part 2-LAsT)

Salam sayang, salam hormat:P:)

ape khabar semua??...moga sihat2 belaka....
maaf kerana sudah lama tak update blog kerana aku perlu memberi fokus sepenuhnya kepada ujian peperiksaan akhr utk sem 2 baru2 nieee....

oleh itu, aku bercadang nak sambung cerita Pulau Pooh ini yang memberi 1001 kenangn maniss dlm hidupku... yang tidk akan dapat dimana-mana tempat perkhemhan!!!

sebenarnya ramai duk tanya blerr lagik sambungn Pulau Poh nieee.... jadik aku dengan penuh semangt cuba jugak untuk nak smbung cerita tentang aktivit2 yg dijalankan disana....
jom kita layan gambar yg smepat dirakan oleh aku dan juga ku kumpul dari teman2...

(guru2 dgn Miss Anne)


(lasT nighT, Membakar ikaN)


(siap Sedia latIhn water Confidence sblm main kayak)


(aku with miss Anne)


(kena carik kayu api sendiri baru kuali Berasap)


(tidur dlm khemah tapi bila BABI merayau semua tidur bwh bumbung)







(aktiviti lasak)


(geng2 aku sedang syok bermain kayak di TAsik Kenyir)

Sekian, Terima kasiHH...:P:)

No comments:

Post a Comment